سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
image-20201216191219-6.png

حوزه/ با پایان پخش سریال «وارش»، مجموعه «به کجا چنین شتابان» از اول دی در جدول پخش آی‌فیلم فارسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پخش مجموعه «به کجا چنین شتابان» ساخته ابوالقاسم طالبی، از دوشنبه اول دی در آی‌فیلم آغاز می‌ شود.

این سریال قصه جوانی پرشور با آرزوهایی بزرگ است که می‌خواهد خیلی زود به آن برسد. قصه داستان روایتگر افرادی است که می‌خواهند یک‌ شبه ره صد ساله را طی کنند و در این راه بدون توجه به بهایی که می‌پردازند، با مشکلات زیادی مواجه می‌ شوند.

آهو خردمند، رضا رویگری، بهروز بقایی، بابک حمیدیان، فریبا متخصص،عسل بدیعی، علی عمرانی، حامد بهداد، حسن شکوهی، محمودرضا قدیریان، محمدمهدی فقیه، نگین صدق‌گویا و پرستو گلستانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

این سریال قرار است هر شب به جز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از آی‌فیلم فارسی پخش شود و بازپخش آن نیز در دو نوبت ۶ صبح و ۱۴ روز بعد خواهد بود.

یلدایی متفاوت با آی‌فیلم

دو فیلم سینمایی «اسپاگتی در ۸ دقیقه » و «مومیایی۳» به مناسبت شب یلدا، شنبه و یک‌شنبه از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

 در حالی که شب یلدای  امسال متفاوت از سال‌های گذشته سپری خواهد شد، آی‌فیلم در نظر گرفته که مخاطبانش را به تماشای دو فیلم سینمایی مهمان کند.

فیلم سینمایی «اسپاگتی در ۸ دقیقه» به کارگردانی رامبد جوان، شنبه ۲۹ آذر ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تکتای شش ساله با پدرش پدرام زندگی می‌کند. در همسایگی آنها مادر و  پسری به نام‌های گلشید و مانی زندگی می‌کنند. درگیر شدن گلشید و مانی با یک ماجرای کلاهبرداری این دو خانواده را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

آتیلا پسیانی، سارا خوئینی‌ها، رامبد جوان، مریم کاویانی، محسن قاضی‌مرادی، محمود بهرامی و افسانه چهره‌آزاد بازیگران اصلی این فیلم هستند.

همچنین، فیلم سینمایی «مومیایی۳» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا هنرمند و با بازی پرویز پرستویی، رامبد جوان، مهتاب کرامتی، فتحعلی اویسی، رضا ژیان و سیروس ابراهیم‌زاده یکشنبه شب روی آنتن خواهد رفت.

در این فیلم می‌بینید: سروان قربانی، افسری وظیفه‌شناس است که کارش را به خوبی و با صداقت تمام انجام می‌دهد. او که باید هرچه زودتر کلانتری محل خدمت اش را به مالک اصلی اش تحویل دهد، به او اطمینان می‌دهد که قصد تخلیه کلانتری را دارد اما هیچ‌کس حاضر نیست ملکش را به کلانتری اجاره دهد. در این میان سروان قربانی در ماجرای سرقت یک مومیایی نیز گرفتار می‌شود و...

«مومیایی ۳» یکشنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۲:۰۰ راهی آنتن می‌شود

برنامه «بازار» که در هر هفته به سراغ یکی از صنایع ایران می رود، این هفته بنا دارد مخاطبانش را با  صنعت روی در ایران آشنا کند.

 در این برنامه  ضمن بررسی وضعیت ذخایر روی در ایران که بیش از ۲۱۰ میلیون تُن برآورد می شود، به گفت و گو پیرامون وجود ۸۰ معدن سرب و روی در کشور و فعالیت بیش از نیمی از واحدهای ذوب روی در استان زنجان می پردازد.

این برنامه با اشاره به جایگاه چهارم ایران در تولید سرب و روی در آسیا پس از چین، قزاقستان و هند و مقام یازدهم در جهان، سهم یک درصدی ایران از کل تولید و صادرات روی در جهان و دلایل این امر را به رغم وجود بیش از ۹ درصد کنسانتره سرب و روی دنیا در ایران مورد نقد و واکاوی قرار می دهد.

در این برنامه همچنین بازدیدی از یک کارخانه تولید آلیاژهای پلیمر و چسب های گرم و ذوب صورت خواهد گرفت.

«بازار» تولید شبکه پرس تی وی است و با مجری و زبانگردانی اسپانیایی برای هیسپان تی وی نیز آماده سازی می شود. کریستینا لیوا اجرای برنامه «بازار» را بر عهده دارد و پنجشنبه ساعت ۴:۳۰ بامداد، به وقت تهران از شبکه هیسپان‎تی‎وی پخش می شود. تکرار برنامه نیز  همان روز ساعات۹:۳۰ ،۱۳:۰۰و ۱۸:۳۰ و روز  جمعه ساعات ۲:۳۰و۱۶:۳۰ بازپخش  می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha